long time ago

Ja nu har det gått sådär lång tid igen sen jag skrev något. Men jag har verkligen haft fullt upp. Har varit sjuk i typ en vecka och har också jobbat aningen mer än jag är van vid. Har för första gången i mitt liv jobbat på ett dagis och jag älskade det! Sååå mysiga barn och det var så roligt^^ Vi har gjort om en del hemma också. Melanies rum är klart med sänghimmel osv och vi har bytt tvbänk och så har vi.. .köpt en sulky idag med förövrigt haha!  Jättefin är den och den ska med till Polen :) Fast även om vi köpte en sulky så får den inte plats i bilen ordentligt.. dum liten bil. Men det är i alla fall MIN bil så jag klagar inte^^ Philip sitter och kollar på SUVar för typ. 100 000 och jag sitter bara och tänker bara på hur mycket jag måste jobba för att få ihop såna pengar... Men jag trivs grymt bra med att jobba så jag klagar väl inte sålänge jag får vara delaktig i besluten vart pengarna ska gå till.



Börjar redan bli trött och klockan är bara nio, men det känns okej för jag kan ju trots allt gå och lägga mig när jag vill. Känns bra :) Eventuellt lite till Tv först bara för jag får väl lite kängre morgon imorgon än jag fick idag. Hon är så fin min älskade. Förstår knappt hur jag och Philip har lyckats skapa något så fint.

Kärlek till dig min stora tjej♥
2011-10-28 @ 21:06:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0