kort natt

Ja nu var natten alldeles för kort, eller det tyckte i alla fall Melanie. Hon har varit vaken (med små undantag) sedan tre inatt. Nu lär hon väl slockna snart sen får jag förstöka få henne att sova lite mer regelbundet idag än hon gjorde igår och sen får vi se om det går bättre när hon ska sova ikväll.
Känns som att hon över antten har fått börja med jättemycket annat än ersättning, hon har till och med vägrat näringstillägg (som det nu så fint kallas och inte modersmjölkersättning) till och från. Men jag försöker hålla schemat; gröt, ersättning, puré, ersättning, ev. lite puré och ersättning sen välling till sist.
Ne nu är jag superhungrig så det är nog bäst att fokusera på mat istället för bloggen. Och sen lägga tillbaka Melanie som hela tiden ålar iväg.  Usch va trött jag äääär !
2011-10-05 @ 07:12:28 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Magda

Näringstillägg är väl en sak och modersmjölkersättning en annan? :O Jag brukar köpa modersmjölkersättning! :)

2011-10-05 @ 17:30:54
URL: http://nertus.blogg.se/noir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0