helg <3

Har haft en riktigt jobbig vecka nu, men det vänder förhoppningsvis mot det bättre snart! Philip kom hem idag, sockerfria oktober har börjat, the mentalist har börjat igen, vädret har varit fint och allt har varit allmänt bra. Tog lite bilder på lillan när vi var ute och promenerade som jag ska lägga upp är det tänkt^^ Sen ska jag ta en lååång dusch. Behövs efter denna dagen x) Var och handlade med pappa så nu klarar vi oss resten av månaden med mat för både Melanie och oss andra. Min finfina familj åh va glad jag är att ha alla hemma♥
mysig mössa från sonja och en lite svalare overall från när jag var liten tror jag x)
Att gunga är lycka
Åka vagn är numera mysigt det med sen sittdelen åkte på ^^
Mamma erbjuder mig massa leksaker... men jag tror nog att sleven är godast i alla fall
Behöver jag ens säga sådan far sådan dotter?
2011-10-01 @ 21:20:51 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0