busybusy

Eller egentligen kanske vi inte är så upptagna. Har varit och träffat familjen som vi eventuellt ska börja jobba hos, det kändes bra med dom ska träffa en till tjej och vi kommer få reda på om vi ska börja där eller inte inom två dagar ^^ Melanie var jättesnäll hela tiden och lekte med deras son, eller ja sonen hade dansshow till Michael Jackson för Mellis som låg på golvet och kollade på:P 

Nu ligger hon i sängen och sover så gott och jag ska plocka undan och fixa lite lunch. Livet leker idag, skönt med en sån dag ^^ Ska ut och gå med Asse sen tror jag så då kanske det blir några bilder o visa. Vi får väl se vad dagen har att erbjuda oss, ska ju faktiskt få bordet idag med som jag längtat efter så jag äntligen kan göra klart allt hela vardagsrummet. Finally!
2011-10-02 @ 13:05:44 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0