18oktober

Dagarna bara försvinner och bloggen blir hela tiden bortprioriterad känner jag! Men livet är bra antar jag. Livet är som det varit ett bra tag nu antar jag :) Varje dag händer något nytt och ändå känner jag att jag har alldeles för lite att göra. Dagarna börjar och slutar i sin egen takt och man märker verkligen att vintern är påväg. Idag har det ioförsig ösregnat men det har varit riktigt fint höstväder länge nu. Vinterjackan har fått åka på men det gör inte så mycket för det är skönt för oss alla att vara ute när det är lite svalare.

Issy har blivit jätteduktig och har helt plötsligt lyckats vara ensam hemma utan att göra ens lite oreda. Duktig är hon! Melanie sitter och håller fortfarande på och jobbar på krypandet. Det går framåt i alla fall :)


Jag har börjat jobba nu iaf, skönt att komma hemifrån lite och det är bra för Philip också att få vara ensam hemma med Melanie lite så han vänjer sig^^  Ne usch jag är så trött, måste gå och lägga mig nu men först hit the shower! Melanie åt en portion gröt och 90 ml ersättning innan hon somnade för typ 3 timmar sen så jag hoppas att jag får lite längre sömn än vi fått de senaste nätterna. Hon har sovit så oroligt stackarn. Låter på henne som hon drömmer mardrömmar så förhoppningsvis är det en period som går över snart. Hon har varit så go i övrigt så det är synd att nätterna förstör så! Och sen är det förövrigt bara tre dagar sen är hon ett halvår redan. Helt sjukt om ni frågar mig.

2011-10-18 @ 21:35:20 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelika - mamma till William <3

Åh vad bra. Har du skype eller nått sånt? Hon ville gärna ta det över skype =)

2011-10-25 @ 09:13:45
URL: http://kotek23.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0