tandsing

När jag var på lekplatsen med Melanie idag så gjorde jag en upptäckt. Hon har varit på bra humör i flera dagar och ingen feber eller så. så förvåningen var stor när jag såg en liten liten tand som stack upp som toppen av ett isberg i underkäken. Dags att plocka fram tandborsten och köpa tandkräm med andra ord^^ Hade jag varit hon så hade jag varit på dåligt humör; tand på väg ut (jämför det själv med hur det känns när visdomständerna kommer) och typ 5 blåmärken i pannan efter alla fall när hon har stått upp. Hahah lilleskrutt tror att hon är stor:P Står och skallrar i gallret i grinden till vardagsrummet. Ska be Philip lägga upp en bild på det^^

My babygirl ♥
2011-11-10 @ 21:19:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0