flytt!

Har inte hunnit blogga på ett bra tag, och har egentligen inte tid nu heller. Har tvättat ett antal maskiner, plockat iordning allt i sovrummet och allt i köket... i vår helt egna fyra!
Så från och med nu är Philip och jag sambos^^ Lillans rum kommer bli superfint (Har redan möblerat men ska göra om det eftersom Philip ska tapetsera först.
Bebis är mer vaken än hon varit innan och har magknip lite till och från så det blir inte mycket tid över till datorn..men det gör inte så mycket egentligen(:

Allt går bra med lilla Melanie i övrigt. Hon är mycket bättre på att hålla huvudet uppe och hon har äntligen lärt sig vända sig:P Hon ligger också och pratar för sig själv hela tiden och skrattar superofta. Världens finaste leende har hon ♥
Funderar dock på att gå över helt till ersättning då jag tror att min mjölk börjar sina redan... (ointressant läsning för dom flesta kanske men för mig är det en ganska stor grej tyvärr X_x) Vissa dagar går det bra men hon blir aldrig nöjd utan ligger bara och skriker vid bröstet och hon hade dessutom inte gått upp speciellt mycket senast vid bvc (bara 75g) så barnmorskan frågade om hon åt för sällan men hon äter ju allt som oftast..:( Aja ersättning är väl inte hela världen.. det är ju bara lite mer än två månader tills vi kan börja ge gröt, välling och smakprover på olika puréer så jag får väl inte stressa upp mig för mycket över det.

Skolan är för övrigt över! Har första delen på CAE-examen på måndag men inga lektioner alls ^^ pubrundan är över och nu är det bara balen och studenten kvar (:
Nu blir det i alla fall lite matlagning, Tacos på menyn ikväll och när man aldrig vet när Melanie kommer somna så är det lika bra att förbereda det lite.


Lycklig bebis <3

2011-05-28 @ 16:55:57 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0