5 maj

Success! Första kvällen som lilltjejen sover i sin egen säng. Dock vill mitt mammahjärta lägga henne jämte mig i min säng, men måste försöka få henne att sova i sin säng så hon kommer fortsätta sova där.. men vissa dagar kommer hon få sova hos oss i alla fall. Jag gillar att ha henne hos mig♥ Men hon sover i alla fall hos mig på dagarna. Då ligger hon så fint i mammas famn eller i vagnen min lilla ängel. Är fortfarande sjukt trött på nätterna, men det känns ändå som om man börjat lära sig lite. Och det är mödan värt när hon snusar sött eller när hon ler så hon lyser upp min värld.
Känns som om varenda inlägg just nu är en kärleksförklaring till henne, men det är just så det är. Var i skolan idag och såg en film. På filmen såg man en liten hand som grep tag i ett finger och jag kom på mig själv med att sakna henne även fast det var mindre än en timme sen jag såg henne senast. Det är skönt med tid för sig själv, men ändå känns det som om dom första veckorna ska spenderas på henne. Vill inte missa hennes framsteg. Hon är redan 15 dagar gammal och jag kan inte fatta att tiden gått så fort!



Sover så fint i sin fåroverall♥

Mammas tjej ♥

Hur ska jag nånsin kunna förklara för dig vilket underverk du är i mitt liv
2011-05-06 @ 22:31:10 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna Rosberg

Jag tycker hon är väldigt lik dig :D <3

2011-05-06 @ 23:09:57
URL: http://hanna.ornabergetskaniner.se
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Söt hon är :)

2011-05-08 @ 16:14:30
URL: http://kotek23.blogspot.com
Postat av: Mamma

Underbara bilder! Jag längtar tills vi ses.



Puss på dig min älskade dotter!

2011-05-09 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0