19 maj

Snart kommer en surprise surprise till allihopa(: Måste bara fixa iordning allt först:D
Melanie ligger och sover nu, men det är fruktansvärt svårt att få tid att blogga just nu har jag märkt! Känns som om man har jättemkt att göra samtidigt som det känns som om man bara sitter hemma>_<
Missade deadline på soms-examinationen och svenska-sammanställningen som skulle vara inne igår... aja inte hela världen för jag skickar snällt in dom idag istället! Lärarna får ha överseende med att jag inte kan laga mat, ta hand om en bebis, städa, plugga och försöka ha ordning på mig själv på samma gång!
Har fått fylla i massa viktiga papper nu med som Melanies namn, anmälan av konto till barnbidrag, försäkringspapper osv osv och sen har jag även samlat ihop lite foton som jag ska skicka iväg till Shirley och lite andra som jag ska skicka till Sonja ^^ Tror dom kommer uppskatta bilderna båda två^^

Melanie börjar bli mer och mer medveten om omvärlden... hon kollar runt omkring sig hela tiden och har blivit superstark i nacken^^ Hon är fortfarande inte förtjust över att sova i sin egen säng men hon somnar i min eller Philips famn sen lägger vi över henne så hon somnar där ungefär vid 10 tiden sen sover hon till ca 4 på morgonen, äter och somnar om hos mig. Hon är så mysig min lilla tjej, sen när man vaknar på morgonen har man en glad leende lite bebis som ligger och jollrar jämte en. Älskar varje sekund♥
Hon är redan 4 veckor idag min lilla tjej! Har suttit och läst två föräldrabloggar.. de förlorade sin son i psd häromdagen när han var fyra månader gammal. När jag läste det kändes det helt plötsligt väldigt oviktigt att skapa rutiner just nu och Melanie fick ligga och sova på min bröstkorg tills Philip kom hem. Sålänge hon lever och mår bra så gör det inget om hon inte vill sova i sin säng direkt!

Snart är det pubrunda, bal och student med! Tiden bara rusar ifrån mig känns det som!! Vill knappt tänka på allt som händer alldeles för snabbt! Vill inte missa en sekund av någonting i livet!

Ne nu måste jag faktiskt plugga (igen eftersom att jag inte har en aning om hur man skriver en sammanställning X_X) Oh lord... men betyg ska jag fan ha i alla fall så det är bara o kämpa på!

2011-05-19 @ 11:35:05 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0