vc

Fick inte mycket till hjälp från dom på vc idag. Hade jättetrevliga sjuksköterskor men ingen vet vad som är fel på min strupe. Nu tror dom att det är magsyra som läcker upp (typ halsbränna), betyder det att det kommer vara så resten av graviditeten? Isåfall måste jag diskutera igångsättning med bm. Eller till och med kejsarsnitt i värsta fall för om jag inte får någon näring så kommer jag inte kunna göra något alls atm. Har inte ork till att göra någonting alls, att föda ett barn skulle vara en mardröm. Men att ha kvar bebisen i magen är en nästan större mardröm om jag ska må såhär resten av tiden. Nu börjar den här jäkla sjukdomsperiden göra mig deprimerad. Och ännu roligare är att det inte verkar som om allt kommer hinna försvinna tills min födelsedag.
Issy fällde mig ute innan med. Gjorde inte direkt mig gladare.

Jävla skit fan. Roligt faktum, ingen som jag har lektion med idag har frågat hur jag mår. Igen.
Börjar kännas tråkigt att bara skriva massa tråkiga inlägg, men just nu kan jag inte hitta många positiva aspekter av min vardag. Allt är jobbigt och tråkigt. Eller ja vädret har ju i alla fall blivit fint nu.
2011-03-07 @ 15:05:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade barn. Jag kommer som ett skott om du vill... Du är viktigae än alla jobb i världen och de kan klara sig utan mig ett par dagar... hoppas de kan hjälpa dig på sjukhuset i kväll.



Kram och puss!

2011-03-07 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0