varning för klagomål

Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre med all denna jäkla klåda. Har numera två innerlår, två armbågar, två underarmar och två höfter som är helt sönderkliade. Jag kan inte hejda kliandet heller och jag kommer snart börja gråta om det inte slutar svida och klia.
Har fått en tid hos barnmorskan imorgon (inte den vanliga för hon va på semester) eftersom att jag (efter typ 40 uppringningar) fick reda på av barnmorskan som satt i telefonjour att hon inte hittade nedskrivet någonstans att Eva ens tog blodprover på mig för att kolla min lever. Fick i alla fall en snabbtid så ska vara där vid 12.40 imorgon. Får väl se vad som sägs imorgon. Ska fråga henne också om man kan få tid för en undersökning. Tror att jag kanske läcker, men det får vi som sagt se imorgon!

Förövrigt har jag bara varit så jäkla trött på all skit idag att idag får vara början på allt det nya. Ska klara mig själv från och med nu. Philip och jag ska ha vårat eget liv med våra egna beslut. Det kvittar att vi kanske inte är lika gamla som alla andra som skaffar barn. Vi är fortfarande två individer som vill leva tillsammans och som snart ska ett barn tillsammans. Så från och med nu ska vi kämpa mer innan vi ber om hjälp. Internet och proffs får vara vår hjälp.

Har i alla fall fått tummen ur och plockat undan i lägenheten idag. Nu ska jag bara skriva lite om Platon, revidera projektplanen och ta en dusch innan det är dags för sängen.



Magen ur min synvinkel
En månad kvar nu!
2011-03-23 @ 19:27:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sjalvklart ska ni ha ert eget liv! Jag finns i bakgrunden och stottar och hjalper er sa gott det gar, utan att forsoka lagga mig i allt for mycket. Jag hoppas inte du anser att jag gor det... Alskar dig och hoppas att det loser sig med kladan... Hor av mig sa fort jag kommer pa svensk mark igen.



Amerikanskt tangentbord - nagat forvirrande...



Kram



Mamma

2011-03-24 @ 12:22:51
Postat av: Mamma

Hahahaha, du ser inte fotterna ser jag :)



Du far messa mig nar du varit pa sjukhuset.



Kram



Mamma

2011-03-25 @ 12:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0