stress

Helt otroligt. Alltid är det något som krabbar. Men vi ska fan lösa detta! Skolan löser sig väl förr eller senare. Ska få klart filosofigrejerna och projektarbetet så stressen kommer minska en hel del. Sen sitter jag med mitt överanalyserande och funderar över hur Philip ska få pengar denna månaden. Har lyckats lösa alla räkningar...utom hyran... yay.
Aja allt känns lite bättre med en städad lägenhet så såfort jag har ätit upp min flingor/banan/fil blandning så ska köket få sig en omgång! Vad ska man göra liksom. Kämpa och lösa problemen eller gå och lägga sig någonstans och bara hoppas på att dom försvinner?
Med andra ord, dagens (och förmodligen resten av veckans) schema:
Städa köket
Skriva labbrapporter
Skriva om platons teorier.
Skriva om en engelskaartikel
Läsa artikel om italien
Skriva om främlingen
Satans projektarbetet.....

Känns.....roligt... eller kanske inte, sen finns det alltid en miljon småsaker som lärarna lägger in som man ska göra, men paaaaallar verkligen inte det!
2011-03-15 @ 14:10:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har han inte fått sitt bidrag än? Hur svårt kan det vara? Jäkla försäkringskassa! Hjälper någon er eller vill du att jag tar tag i saker? I vilket fall som helst hjälper det inte att lägga sig bakom en sten och låtsas som ingenting... Det är bara att bita i det sura äpplet och gå framåt.



Kram



Mamsen

2011-03-16 @ 06:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0