snart...

Snart, snart, snart, snart, snart är jag mamma. Tiden smyyyyyger sig fram. Särskilt när magen kliar konstant och höften ömmar X_x Aja det är i alla fall lugnt i skolan denna veckan så då kan man ta sig lite tid till o reflektera!
Har med hjälp av May fått alla bebbekläder tvättade nu, riktigt skönt så nu ska dom bara ner i lådor allihopa x) Bilbarnstolen är insatt i bilen och snart ska spjälsängen bäddas. Nu är det på g!
Ska till barnmorskan på tisdag och jag hoppas på att hon säger vad jag misstänker, nämligen att hon har fixerat sig där inne. Magen har liksom sjunkit ner och det är inte lika jobbigt att sitta och ligga ner längre så hoppas hoppas!

Ne nu ska jag iväg och ta ut pengar till betalningen av pubrundan! Orkar egentligen inte gå till Coop men vad gör man inte liksom^^
Kort inlägg idag, Ewe väntar på mig! Ciao
2011-03-14 @ 12:34:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0