no time!

Tiden räcker inte till! Har egentligen inte alls tid att blogga, men slänger in ett snabbt inlägg i alla fall
Har jobbat som en idiot med skolan dom senaste dagarna. Har lämnat in båda filosofiarbetena och båda labbrapporterna samt ansökan till CAE-examen så nu måste jag bara tokjobba med projektarbetet.
Deadlinen på projektarbetet är på fredag så om jag skrivit en del diskussion tills dess så ska jag snacka med en historialärare också och få lite mer att referera till förhoppningsvis. Blir galen, galen, galen!
Lägenheten ser ut som ett bombnedslag så jag vet inte ens om jag ska prioritera att städa eller att plugga atm... funderar på att städa en timme så kommer det kännas lättare att plugga sen iaf. Philip måste verkligen komma hit och ta med sig dammsugaren innan jag förlorar förståndet på alla dessa hundhår (måste pallra mig iväg och köpa dammsugarpåsar till min egna dammsugare snart).
Bara samhällsläxa, italienskaläxa, svenskatal och soms-uppgift att göra idag/imorgon. Sen diskutera i projektarbetet och sen ska jag bannemig sova! Har inte lagt mig tidigt på superlänge nu känns det som och jag behöver verkligen vila och förhoppningsvis får jag ett par tidiga kvällar här nu.

Ne nu ska jag faktiskt ta tag i detta och städa!
Får se när jag har tid att blogga nästa gång ._.
2011-03-30 @ 14:35:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0