nattinlägg

Kan inte minnas när jag var uppe såhär senast senast O_o ändå är klockan just i detta ögonblick "bara" 7 minuter i tolv. Jag har suttit och pluggat alldeles för länge nu känner jag, MEN!
Jag är numera klar med Platonarbetet, mersaultuppsatsen, två kapitel i förväg i engelskaboken, naturkunskapslabbarna, jag har läst om sammanställningar till svenskan och nu ska jag sätta mig och skriva ett fem minuter långt argumenterande tal om varför vi inte ska låta dom bygga fler snabbmatsställen i Växjö.. eller kanske borde jag börja öva italienska tills på måndag? Oh lord tror minsann jag behöver lite mer äppeljuice (ja när man är gravid och inte har någon läsk hemma tar man det bästa man får).
Satt och räknade innan på hur mycket jag har missat och varit närvarande i dom olika ämnena för att se hur stor procent av kursen jag "missar".  Änsålänge ser det ut som följande:

SOMS: 58.40 h närvaro, ingen frånvaro
Samhällskunskap: 48 h närvaro, 1.20 h frånvaro
Naturkunskap: 51 h närvaro, 1 h frånvaro
Italienska: 38.30 h närvaro, 5.15 h frånvaro
Engelska: 64 h närvaro, 2.40 h frånvaro
Filosofi: 30.40 h närvaro, 2.40 h frånvaro
Idrott: 15 h närvaro, 3 h frånvaro
Svenska C: 11.20h närvaro, 1.20 h frånvaro

Känns ganska lovande faktiskt! Borde man verkligen sitta med sånthär en lördagkväll? Eller ja nu är det tekniskt sett söndag och jag borde verkligen verkligen gå och lägga mig... men jag tror att jag väntar tills philip kommer hem om jag orkar hålla mig vaken så länge. Så mycket som borde göras, så lite tid att göra det på X_x Aja inte mycket kvar innan det är dags att börja vara hemma^^ högst tre hela veckor kvar i skolan... hehe ...

Kanske borde dra till och skriva nånting om bebis också, det blir ju trots allt ny vecka nu, nämligen vecka 37.
Hela kroppen kliar fortfarande som jag vet inte vad! Men magen har sjunkit ner riktigt ordentligt nu och mina höfter gör inte ont så det känns faktiskt väldigt bra^^Har till och med varit ute och gått frivilligt i det fina vädret utan att få ont nånstans^^ Har börjat få massa sammandragningar, men inga förvärkar såvida jag inte är ute och går eller något sånt. Känns som om bebis kommer komma snart, men samtidigt känns det JÄTTEavlägset. Helt galet konstigt x) Snart snart snart är du hääääär! ♥

Ne nu ska jag sätta mig och skriva en stund till innan sängen kallar på mig^^ Eller man kanske borde vila istället, alla tjatar ju om hur mycket vila man behöver när man är gravid x) Dra ska jag göra hursomhelst! Ciao!
2011-03-27 @ 00:10:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är hur duktig som helst. Plugga en lördagkväll låter ju inte som någon höjdare. Men du ser ju målgången nu. :-) Kram

2011-03-27 @ 11:29:14
Postat av: Mamma

Du är så duktig! Kul att det går bra för dig :)

Vecka 37 - inte lång tid kvar nu :)



Kramisar



Mamsen

2011-03-29 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0