klåda....

Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre. Min kropp kliar så jag vill bara börja gråta! Har sår på benen och höfterna och bak mot ryggen efter allt kliande, har massa små prickar och rivmärken på armarna efter ännu mer kliande och på typ undersidan av magen kan jag inte ens låta bli. Kan inte fatta hur man ska stå ut med detta i typ fyra veckor till... ska nog prata med barnmorskan om det, fast det tar emot eftersom hon inte ens skrev ut tavigyl senast jag var där. Jag vet att man ska njuta av dom sista veckorna för "man får ju inte mycket ensamtid sen" men det är svårt att njuta när man inte vill annat än att klia sönder kroppen hela tiden samtidigt som man har ont i höfterna och är trött på skolskiten. Hur ska man kunna njuta av det? Jag kan liksom knappt duscha eller bada längre. Om jag badar är det svårt att komma ur badkaret, och vilket av alternativen jag än tar så svider det som in i ****** på alla rivsår.

Ne nog med klagomål nu!
Idag är ju trots allt sista labben innan lovet! Och igår fick jag reda på att italienskakursen är godkänd även om jag inte gör sista provet (men om jag gör det har jag chans till vg typ) så med andra ord är:
Italienska
Engelska
SOMS
Helt klara och jag behöver inte oroa mig mer även om jag inte går tillbaka till dom lektionerna efter bebis kommit. Filosofi är också klart när jag har lämnat in arbetet om platon och analysen av främlingen. Idrotten ska jag inte komma tillbaka till, och det är ju en tre-års kurs så hon borde ha tillräckligt för att bedömma mig. Då är det med andra ord... Svenska, Samhäll och Naturkunskap som jag kanske måste kämpa mig igenom en lite längre tid.

Bara 19 skoldagar kvaaaar!!
Sen måste jag säga ett litet grattis med, vår lilla skitvovve fyller ju trots allt 2 åe idag. det firas med... ben till vovve och mer hallonte till mig trots att jag är fylld till bredden med te X_x
2011-03-22 @ 08:31:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0