friday!

Var inne igår och gjorde leverstatustest, blev uppringd igår eftermiddag och fick veta att testerna såg "okej ut". Litar man verkligen på när dom inte ens säger ordet bra? Särskilt när dom i samma samtal säger att man ska in dagen efter och ta mer tester? Får väl se nästa vecka vad dom har att säga! Något måste ju vara konstigt kan man tycka eftersom att klådan hela tiden finns. Men som sagt, nästa torsdag senast får jag veta!

Förövrigt så sjukt skönt att äntligen ha fredag igen! Men ingen vila nejnej, för jag har fått massa bra nyheter denna veckan så jag måste plugga!
*Kuratorn ska betala min cae-examen från någon skolkassa för att Dan tyckte att jag om någon behövde examen.
*Jag är godkänd i italienskakursen
*Om jag gör det argumenterade talet bra och gör en sammanställningsuppgift nu i förväg så har Kristina tillräckligt för att bedömma mig i svenskan
*Gunnel sa att det inte ska vara några problem med projektarbetet, och jag har till och med chans till högre betyg.

Så nu i helgen ska följande verkligen göras KLART! No fuss..
*Diskussionsdelen till labbrapporterna då jag är klar med de andra delarna
*Platonarbetet
*Utveckla arbetet om Mersault lite mer
*Italienskaläxa
*Resten av engelskaboken
*Plugga naturkunskap till provet så det inte blir så tungt senare.
Jag vet att det kanske inte är så kul att hela tiden läsa om vad jag ska plugga, men det känns viktigt just nu att ha det nerskrivet så jag tänker ordentligt på det^^

Sen blir det städning här hemma och myskväll med älskling idag! Fläskkarré med potatis och sås, "lite" godis och nån film^^ Det va längesen nu så det ska bli mysigt ^^ Ska tvätta dom sista bebbekläderna med, eller i alla fall en del av dom i alla fall x)
Känner mig pepp pepp pepp just nu! Får se hur länge det håller i sig... förhoppningsvis hela helgen i alla fall!

Har insett idag med att jag måste fylla i min tatuering sen när bristningarna har bleknat, har fått två röda precis där ett av dom röda blombladen sitter:( Aja det är bara i spara ihop några hundralappar och fixa det sen runt 20årsdagen.

Ne nu ska tjockismagen och jag planera pluggandet. Ciao ciao!
2011-03-25 @ 15:14:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara nyheter gumman. Kul att du ar pepp :) Hoppas myskvallen blev bra. Saknar att prata med dig. Aker hemat i morgon och langtar hem aven om jag inte ser fram emot sjalva resan. Idag blir det shopping pa todo listan :)



Kramisar

Mamma

2011-03-26 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0