barnmorskan!

Sammanfattning:
-1 kilo
SF-måttet idag låg på 33
Hjärtat slog ca 142 slag/minut
Hon låg typ lite snett, men ändå sa bm att hon bara var ruckbar, nästan fixerad... fattade inte helt men får väl leva med det i två veckor till xD
Fick välja BVC, det blev såklart Dalbo då det är i särsklass närmst.
Nästa möte är den sista mars (alltså om två veckor)
Fick ta blodprov ännu en gång

Och det va typ.. allt? Så lång väntan för så lite tester ._.

Nu så ska jag bara fokusera på skola, skola och ännu mer skola resten av eftermiddagen och njuta av våra rosa (?!) mattor som Philip så fint hade tvättat idag. Två missfärgningar på så kort tid borde inte vara tillåtet xD

Och sen GRATTIS till Nadiah som fick sin lilla guldklimp idag:D!
2011-03-16 @ 16:47:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hahahahaha! Ja du så fel det kan bli. Men är det inte snyggt med lätt rosa mattor? Ska bli kul att se när jag dyker upp i helgen.



Kan tänka mig att du börjar tröttna på graviditeten och bara vill att bebis ska komma. Men tyvärr måste jag säga att bebis dyker upp när hon är beredd...



Puss på dig älsklingsbarnet!

2011-03-16 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0