bakteriell infektion..

..är det jag har haft hela veckan. Eller lunginflammation så jag ska till vc imorgon igen och testa sänka en gång till för att se om den fortfarande är för hög. Sen när jag fick penicillin så gjorde det så jag fick en svampinfektion i halsen och extremt mkt blåsor och svullnad i munnen. Men jag är på bättringsvägen verkar det som, tackar som frågar! Eller vänta, ne det är ju ingen som har frågat. Åtminstone ingen som inte till hälften har samma DNA som jag själv. Inte ett sms eller ett meddelande på fb sen i torsdags. Efter fem dagar med feber utan sömn och nästan utan mat samt ett paket alvedon, penicillin, salva mot allt ont i munnen har jag i alla fall lyckats bli något bättre.

Tror inte att jag någonsin varit så lycklig över en ljummen kopp pulversoppa som jag var idag efter tre dagar i ständig hunger.

Tre dagar kvar till min födelsedag, fast det blir inte mycket firande eftersom mamma inte kan komma, pappa är i Örebro och jag går långdag i skolan. Aja på fredag ska vi ut och käka med Basse och Ida och sen blir det lite mer jippo nästa helg eller nåt.

Just nu önskar jag bara att sjukdomen kan gå över och att bebis kan komma ut så jag får vara mig själv igen.
2011-03-06 @ 16:41:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej älsklingsbarnet



Skönt att höra att du känner det som om du är på bättringsvägen. Du anar inte hur mycket jag önskar att jag hade kunnat komma ner till dig och fira med dig.



Puss och kram



Mamma

2011-03-06 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0