-

Vad gör man om man inser att man är totalt nedstämd?
Hur gör man när allt känns så jobbigt att man inte orkar någonting? Igår fastnade jag sittandes i soffan i 45 minuter utan att varken tvn lr datorn var igång och jag var ensam hemma. Idag vaknade jag med grym huvudvärk och kunde knappt ta mig ur sängen för att mina höfter gjorde ont. Ändå fick jag sova extra länge idag eftersom jag inte börjar förrän vid ett.
Nu har jag suttit här en timme och jag vet att jag borde göra något vettigt som att diska eller bädda sängen men... cant be bothered.
Frågan är vad man gör när man vet att det kommer vara såhär i mer än 6 veckor till?
Jag är ständigt trött, och inte typ trött så jag kan gå och lägga mig så är det borta utan hela jag är helt slut.
Projektarbetet ligger som en ständig tyngd på axlarna. Utan det hade inte skolan varit så jäkla jobbig, men nu börjar jag känna pressen att få det klart men samtidigt orkar jag inte. Jag har ingen som helst ork att kämpa med det längre. Jag tror jag behöver hjälp. Men jag vet inte hur någon kan hjälpa mig just nu utan att i princip göra arbetet åt mig.
Måste tvinga mig själv att diska nu så jag gör något vettigt i alla fall.
2011-03-01 @ 11:30:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

babyboo, projektarbetet går så segt att det inte ens går framåt knappt, för mig också. men vi kommer få det klart, få vårt g, och sen firar vi det! och det låter som att du behöver hjälp av städdamen amanda, så städar jag så mkt du vill! (:

2011-03-01 @ 13:53:02
Postat av: Mamsen

Lilla gumman, låter som du är sjuk - alternativt är deprimerad. Oavsett vilket så ska du nog söka hjälp... Puss på dig älsklingsbarnet...

2011-03-01 @ 18:06:49
Postat av: Mamsen

Jag blir lite orolig när du skriver så här men låter helt normal när jag pratar med dig i telefon. Är det bara dippar i humöret det handlar om eller har du hamnat i någon form av depression?

Jag älskar dig mitt älskade barn! Du kan ringa mig när som helst - det vet du och om jag behöver så tar jag ledigt och kommer ner till dig som ett skott!



Kramisar

Mamma

2011-03-02 @ 09:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0