älskade <3


Hur kan man inte vilja ha en till när man vaknar till detta nästan varje dag? Helt underbar är hon min tjej! Hon har utvecklat ett hett temperament till och från men oftast är hon supergo och mysig som bara den! Hon ligger och jollrar mest hela tiden och skrattar och ler ofta. Man blir lycklig i själen när man ser det! Lyckliga lilla bebis♥

I förrgår va vi på balen, och vi hade verkligen en helt underbar kväll! God mat och gott sällskap och såklart vackra vänner (: Och om bara fyra ynka dagar tar jag studenten.. känns galet! Så nu ska jag fokusera sommaren på lilltjejen och philip och på att försöka gå ner i vikt med. Längtar tillbaka till träningen! Sen till hösten blir det jobb... dags o skriva cv känner jag (:

Dags o ladda upp fler bilder på min underbara älskade nu. Kärlek <3
2011-06-05 @ 13:21:25 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0