inlägg nr 2!

Inte ofta jag får till två inlägg på en dag, men den här gången lyckades jag iaf:D Sitter här i soffan med en kopp te och myser^^ Har kollat på en dokumentär om pridefestivalens ursprung, riktigt intressant faktiskt!

Som jag nämnde i förra inlägget så kom vi just hem från en vecka utanför båstad. Vacker utsikt men det sög att varken ha internet eller telefon. Har plockat björnbär med pappa (och gjort sylt på dom!) och fiskat och lite andra småsaker. Sista dagen totalsög dock.. enda bra med den va båtresan över till Hallands väderö. Jag gillar verkligen inte naturen i så stor dos. Efter den trippen kom jag tillbaka med ett par skor som jag va tvungen att slänga för att dom va helt bruna av all lera jag gått i (och eventuellt koskit med, svårt att avgöra eftersom det va träskmark och lösgående kor på samma ställe -.-) och med mina ben vackert prydda med 14 myggbett! Not too nice.... Men Melanie sov igenom allt igen och Philip fick ta mitt klagande eftersom att det va han som vägrade ge mig mina bilnycklar så jag kunde åka tillbaka till fastlandet x)
Mamma kommer förmodligen nu i veckan med! Ser fram mycket emot det :) Och snart bär det av till England också, herregud man har inte ens tid att vara hemma längre! Sen när vi kommer hem från England är det Melanies 4 månaders dag vilket innebär introduktion av lite gröt ;D Ska bli kul att se hennes reaktion:D
Nu är det visst dags att fixa kläder så man kan sova inatt utan att behöva sova under ett berg av viktvätt ._.

Btw, någon som har lust att hjälpa mig med designen på bloggen? Måste inte vara något jättefancy direkt utan det är mest att texten ser helt konstig ut (bara en lång text och det syns ju inte att jag gör rum mellan randerna ibland:S?) och jag skulle vilja ha en annan header (: Hör gärna av er om det är någon som har tiden, lusten och kunnandet. Mina datorkunskaper är inte dom bästa xD
2011-07-31 @ 21:37:51 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0