Förvirring

Helt galet hur förvirrad jag har varit det senaste... har glömt ALLT, tappat bort nycklarna säkert 10 ggr dom senaste dagarna, kört fel, glömt höra av mig till folk, missat att ta med mig körkortet, glömt skötväskan, glömt alla våra kläder hemma när vi åkte till mamma (?!?!) men... jag har inte glömt en enda sak till lilltjejen... man märker vad som är viktigt här i livet!
Imorgon är det dop med, ser fram emot det jättemycket^^ Alla i kyrkan är jättemysiga och det ska bli kul att träffa nära och kära^^ Lite i hemlighet tycker man också att det ska bli skönt att ha det överstökat eftersom det krävs lite planering ;)
Har inte jättemycket tid att skriva eftersom det är dags att sova snart ... och det känns som om jag inte har så jättemycket intressant att skriva om.. eller jo!! Issy har lyckats vara ensam hemma utan att kissa o bajsa inne! Ääääntligen lyckades det när hon fick tillgång till att ligga under sin favoritsäng^^
Slänger in lite bilder med som vi fått på mellis:D
Glad skrutt hos mamma
Lilla huset på prärien - bebis ute i naturen
Glad skrutt i dockvagn
Hmm philip borde vara hemma nu... blir nog till o gå o lägga sig i alla fall.. peace (:
2011-07-15 @ 22:22:53 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer
Postat av: L

HAHA bebiss! den sista bilden älskar jag! Saknar dig linis <3

2011-08-26 @ 13:03:56
URL: http://zlatnidijamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0