Dop

Idag har vi haft det sedan länge planerade dopet och det va hur kul som helst ! Mellis gnällde lite i början men sen slocknade hon och sov som en stock så basse fick aldrig hålla henne:P Ska skriva ihop lite mer om vad som hände imorgon när vi kommer hem igen... borta bra men hemma bäst verkligen! Har ingen lust att skriva mycket mer ikväll.. måste snart hämta killarna ute vid sjön och mammas dator är så liten så jag skriver fel hela tiden x)
Hittade förresten ett fint ordspråk på aftonbladet:
"If someone asks you with whom you want to spend your entire life, you should simply say: Someone who can understand that I'm not perfect."
2011-07-16 @ 22:42:16 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Ja det är helt otroligt... Skulle kunna banta ihjäl mig men jag ammar ju.. :/ lär väga 100 kg när jag är klar med det...

2011-07-22 @ 12:53:27
URL: http://kotek23.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0