2 juli

Jag vet att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera men vi har varit riktigt produktiva den senaste tiden! Vi är helt klara med min lägenhet (tapetserat och allt) och vi har fått besiktningen godkänd och därmed har vi bara en lägenhet! Love it (:
Mellis blir så stor så snabbt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. världens lyckligaste finaste bebis är hon verkligen, ligger och skrattar och sparkar nästan jämt. I övrigt har väldigt mycket hänt den senaste tiden så det är väl därför jag inte haft tid att skriva så mkt... var hos mamma över midsommar då hon och roy förlovade sig, vilket verkligen är det bästa som kunde hänt. Dom förtjänar varandra ♥
Jag ska börja extraknäcka lite snart så jag slipper ta ut så många av föräldradagarna åt gången, jag har börjat träna och ja typ en miljon grejer till!
Dopet ska planeras, mellis ska tas om hand om, lägenheten ska städas och vovven måste ut. Känns som om det är en hel del att ta hand om:P Idag blir det i alla fall lite städning och sen ikväll så ska älskling och jag ut och käka och gå på bio som tack från mamma att vi fixat lägenheten^^ Transformers blir det i alla fall, vad det blir för mat får vi väl se^^ Mellis ska i alla fall till morfar under timmarna vi är borta så vi blir helt barnfria (: Min lilla ängel är så fin ♥
Lite nya bilder har vi av snuttis i alla fall^^ ska hitta min kamera här nånstans i kaoset med och se om jag kan få fram några av bilderna där med som är superfina^^
Varför sitta när man kan stå?
Fint pannband från gudmor issa
Ligga och mysa med pappa är inte helt fel ^^
Kärlek♥
2011-07-02 @ 07:32:15 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack mitt kära barn :) Jag är glad att du känner som du gör för mig och Roy.



Fina bilder :)



Kramisar

Mamma

2011-07-04 @ 07:16:43
Postat av: Mamma

Hon är så fin mitt lilla hjärta till barnbarn. Lika fin som sin mor.



Kramisar



Mamma

2011-07-14 @ 09:17:30
Postat av: Minken

Nej, guuud va söööt !!!!! :) Jisses! Så liiiten haha. Hoppas ni ha de bra iaf.:)

2011-08-18 @ 22:08:13
URL: http://minkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0