trasdocka

Känner mig som en trasdocka just nu. Ensam och bortslängd. Nästan aldrig någon som smsar längre, som flesta är ute på krogen om helgerna och själv sitter jag hemma, ensam. Om någon hade frågat hur JAG mår och velat ha ett ärligt svar, istället för "hur mår bebis". Eller frågat vad jag gjort under veckan, så kanske dom hade fått ett svar och förstått att det inte är så kul att sitta ensam hemma varje helg och varje kväll.
Jag saknar mitt liv som det brukade vara.
2011-01-29 @ 18:29:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är ingen trasdocka... Du får försöka hitta nya vänner du kan umgås med på nya villkor... De gamla kommer finnas kvar men ni kommer ha helt skilda liv i och med att du bildar familj och deras liv fortfarande går ut på att leva loppan och inte ta så mycket ansvar. Ditt liv kommer aldrig mer vara som det var men det kommer bli bra och till och med bättre än det var på många sätt.



Puss på dig itt älsklingsbarn

2011-01-30 @ 09:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0