kopierat från blimamma.se

Det som tidigare va så galet avlägset har jag insett är här nu. Nu är jag en av dom som räknar neråt istället för uppåt gällande veckorna. Om 13 veckor är det beräknat att vi ska ha vår dotter hos oss och dagarna flyger iväg!

På fredag börjar föräldraubildningarna som vi ska hålla på med ända tills vi åker till England i slutet av februari. Sen är det snart sista ultraljudet för att kolla det vidgade njurbäckenet som dom såg på förra UL. Snart är det dags att skriva förlossningsbrev och förbereda sig på att sluta skolan. På en och samma dag kommer min "identitet" ändras från "gravid gymnasieelev" till "föräldraledig ung mamma".

Babyshowern är på g, alla bebissaker inhandlade och ekonomiskt är det ordnat. Nu är det bara o njuta i minst 10 veckor till och fortsätta längta tills vår lilla flicka bestämmer sig för att komma till världen <3

 


Kände igår att det var dags att köpa lite kläder till mig själv (fastän jag egentligen fick grymt dåligt samvete av det) Så jag inhandlade i alla fall en tunika (som jag inte kan ha som gravid), ett linne och ett par byxor som jag älskar! Och två smycken till det, allt för typ 200 spänn. Får väl lägga ut bild när jag hittar sladden till kameran.. Wiee ännu en sak att leta efter!
2011-01-19 @ 08:46:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja visst är det sjukt hur snabbt det går?!? Jag tycker inte det var länge sedan du berättade för mig. Vad det gäller kläderna, ha inte dåligt samvete. 200 för allt det där var rena kapet :)



Kram



Mamma

2011-01-20 @ 08:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0