kämpa på -_-

Veckans arbete! Vilken underbar helg jag kommer ha...

*Läsa den harmoniska revolutionen √
*Skriva samhällsuppsats på tre sidor om böndernas situation i Kina
*Skriva filosofiarbete på fem till sju sidor
*Plugga in italienskaglosor + texter + grammatik
*Kämpa vidare med naturkunskapen
*Läsa stencil + svara på frågor till den texten i svenskan
*Läsa klart förvandlingen av Franz Kafka √
*Läsa disgrace på engelskan
*Projektarbete
*Korrekturläsa uppsatsen till SOMS √

Så jäkla underbart! Eller... kanske inte! Men man börjar inse att det snart är slut i alla fall och det är ju bättre att jag har mkt nu än att jag får fullt upp runt mars någon gång.

Har förövrigt en hel del grejer som måste fixas snart!
Måste ju fixa pass så jag kommer iväg till England och förbereda lite inför det. Sen ska jag anmäla mig till högskoleprovet också (hoppas jag) har ett tag kvar på mig att anmäla mig till det.

Men det känns ganska bra ändå, jag mår bra och bebis är livlig så jag ska inte klaga^^


2011-01-13 @ 23:02:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Älsklingsbarn. Stressa inte ihjäl dig bara... Men som du säger. Bättre mycket nu än mycket sedan... Jag vet att du kommer fixa det , galant!



Puss och kram!



Mamma

2011-01-14 @ 08:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0