Helg <3

Rubriken säger allt, helg! Kom hem för någon timme sen med vetskapen om att jag har avslutat både religion och psykologi denna veckan! AWSOME! Dessutom har jag inga fler fredagar fram tills sportlovet (: Föräldragrupperna kickar igång och tar all min tid^^

Bebis i magen sparkar som en galning! Till och med Amina fick känna för första gången x) Mamma kanske får känna också nästa helg när hon kommer och hämtar bilen (som jag kommer sakna som en galning!)
Philip spelar och issy städar soffan åt oss... hundar är förvånadsvärt bra dammsugare!  Själv ska man väl sätta igång och plugga snart med, känns som vi börjar bli en ganska harmonisk liten familj.
Spelgalen pappa, överstressad pluggande mamma och en knähund på 30 kilo. Känns som en perfekt liten familj
2011-01-14 @ 15:25:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0