föräldragrupp nr 1

Älskade att vara på föräldragruppen idag!  Så mysigt att träffa andra unga föräldrar som man förhoppningsvis kommer ha kontakt med ett långt tag framåt. Idag va det lite snack om förlossning, avslappningsövning, lära känna varandra övning och läxa tills nästa vecka som gällde^^
Kändes asskönt att inte behöva vara nervös eller obekväm när man var där. Guld värt!

Har redan lagt mig i sängen en stund i hopp om att få en timmes sömn eller så, får väl se hur det går med det antar jag... snart...så.. ska jag sova... om jag bara kan slita mig från datorn x) eller kanske snacka med nån av dom andra tjejerna från föräldragruppen.. vet inte vad som låter mest lockande faktiskt x)
2011-01-21 @ 14:55:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magda

Ja, det var jätte kul på föräldragruppen! Längtar massor tills nästa gång :)

2011-01-22 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0