baka baka liten kaka

Sitter och väntar på att sockerkakan i ugnen ska bli klar nu, kanske borde städa lite under tiden, men det lockade mer att blogga lite!
Har haft en sån superproduktiv vecka så nu kände jag att jag var värd lite slappande (:
Har till och med haft kontrollbesiktning på bilen (som jag förlorar imorgon hemskt nog) vilket var en ny upplevelse x)

Bebismässigt har det varit en väldigt mysig dag^^ Hon har sparkat som en galning så till och med Amanda och Emma fick känna för första gången (Fran såg lite lätt konfunderad ut på filosofilektionen när dom satt och höll på magen). Sen har jag fått kontakt med en annan tjej på min skola som också ska ha barn snart, känns skönt att inte vara ensam faktiskt (: Och även av en gammal klasskamrat som läser min blogg tydligen (varje dag lär man sig nånting nytt xD).
Sen har lärare helt plötsligt börjat komma fram och klappa på magen i skolan (som Sophie sa, det är fortfarande min mage även om det är någon annan där inne så det känns askonstigt) Men men, bebbemagen växer så det är något man får leva med antar jag (: Det är i alla fall bara trevliga kommentarer!





Sen har min balklänning kommit med! Så här är det meningen att det ska se ut, men jag får se imorgon när mamma kommer hit om den passar och så:D

Har fått in lite andra bilder i datorn med som varit fast i kameran innan:



En av dom få bilderna på mig och min man på nyår !



Mina söta små bebisoveraller!



Söta lilla amanda som lekte med kameran på lektionen:D♥

Nu börjar kakan bli klar så det känns som om det är dags att sticka ^^
2011-01-20 @ 19:51:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

Nemen lina, vad är det man ser! jag går in på din blogg för att läsa lite oskyldigt, och vad ser man, om inte en jäkligt snygg bild på mig! haha! <3

2011-01-23 @ 11:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0