-

Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 0 fulla dagar (v24+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Sön 24 apr 2011
Du har 111 dagar kvar till beräknad förlossning.


Det drar ihop sig gott folk^^ officiellt 7e månaden nu

Otroligt skönt att vakna i sin egen säng idag. Issy lät oss till och med sova till 10! Och förmodligen hade det blivit ännu längre om inte jag hade vaknat då issy fortsatte vara sömntuta och låg kvar och sov även när jag gått upp xD
Ne nu måste jag ringa far min.. bilen startar ju inte så vi behöver hans hjälp >_<
Kanske blir ett inlägg ikväll om vad vi hunnit med under dagen då den är ganska fullspäckad enligt mitt schema x)
2011-01-03 @ 10:54:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0