-

Jag vet inte ens vad meningen med det här inlägget är.
Jag önskar bara att min mage inte var så ful. Bristningarna har spridit sig ännu mer och jag börjar verkligen skämmas över magen. Den är fin när man har kläder på sig men annars är den så ful så ful. Känner mig som en zebra. Philip säger att jag inte ska oroa mig för han tycker inte att det är fult men det är svårt att tänka så när magen är knallröd. Alla lyckliga känslor man får av att känna bebis röra sig försvinner när jag ser hur ful magen har blivit.
Jag önskar verkligen att det inte blir värre än såhär, men eftersom att jag har minst 10 veckor kvar så lär det bli det. Har ingen lust att gå och skämmas och inte våga visa magen förrän dom försvinner.
Jag borde kanske inte klaga eftersom att jag trots allt får en bebis. Men det är svårt att styra sina känslor.
2011-01-24 @ 20:39:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade lilla hjärtat. Tyvärr är det väl så att generna för bristningarna kommer från mig... Ytterligare ne av de dåliga generna jag lyckats dela med mig av. Har dock hört att torrborstning och smörj med mjukgörande ska hjälpa till. Kanske kan det göra så att det inte blir fler eller eventuellr inte större. Men jag kan trösta dig med att de kommer blekna och då tänker du inte på dem längra.



Kram



Kicki

2011-01-25 @ 12:46:20
Postat av: Mamsen

Du är alltid vacker mitt älskade barn!



Kramisar

2011-01-26 @ 08:11:19
Postat av: Magda

Har du testat olja mot bristningar? Jag hittade det på apoteket och testar det nu, förhoppningsvis blir det ju lite bättre :)

2011-01-26 @ 18:47:44
URL: http://nertus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0