-

Hur skönt är det inte att vara ledig på en tisdag? *Jättesköööönt* Ropar Lina, men det hade såklart varit bättre om man inte hade behövt pallra sig upp på morgonen för att skjutsa Philip till skolan -.-. Har insett (skönt nog) att jag är klar med allt skolarbete som ska vara inlämnat denna veckan, alltså kan jag börja fokusera på projektarbetet! Men först idag så blir det:
*En runda på stan med Jenka
*Fixa internetdosan på banken
*Fixa pass hos polisen
*Möte på försäkringskassan
*Färga håret
Så mycket produktivt man hinner med när man är ledig^^
ska försöka få in en bild på magen snart med... har så mkt som händer i bebisväg nu att jag knappt kommit ihåg att ta bild X_x
21/1 - Föräldragrupp nr 1
27/1 - Besök hos barnmorskan - mäta magen för första gången och lyssna på hjärtat
28/1 - Föräldragrupp nr 2
4/2 - Föräldragrupp nr 3
11/2 - Föräldragrupp nr 4
15/2 - Ultraljud
18/2 - Föräldragrupp nr 5
(och även ett till besök hos barnmorskan + sockerbelastning + intyg till flygresan)
Och detta är bara allt som ska hinnas med innan vi ska till England! Crazy X_x
Ne nu kanske man borde fixa lite frukost och kolla om vovve lever... hon är alldeles för tyst för att vara hon >_>
2011-01-18 @ 09:32:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Du glömde skriva att jag fyller år den 28! :D

2011-01-18 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0