två!

Bara två dagar kvar i skolan denna veckan!
Tråkig svenska
Genteknikdebatt
Soms-föreläsning
Står på schemat idag!
Börjar bli nervös inför debatten, höll på att få ett sammanbrott om det igår.. eller fick jag det till och med?
I eftermiddag har jag i alla fall lite jag måste göra.
Måste läsa "främligen" eller ja i alla fall halva boken.
Läsa typ 30 sidor i samhällsboken och göra anteckningar & Svara på frågor om sidorna.

Tänkte försöka komma på fler saker jag måste göra. Men jag kom på att jag helt enkelt inte orkar. Det får vara nog att fixa med dom två sakerna idag. Jag har ju trots allt en resa att planera. Och.... en bebis att ta hand om, så jag får inte stressa allt för mycket. Just nu känner jag absolut inte för skolan. Rickard är dum i huvudet och skriver på facebook och tjabbar om att man inte behöver gå i skolan "för han har ju ett bra jobb". Tro fan att jag kan skita i skolan och jobba i en affär resten av livet, men hur kul kommer det vara att inte kunna nå sina drömmar? Eller inte ens nästan nå dom? Bara för att han är sjuk i huvudet och därför får hjälp av soc eller nåt att fixa jobb. Inte lika jäkla lätt om man är normalbegåvad och bara anses lat om man hoppar av. Jag har inga funktionshinder som ger mig massa pengar. Jag måste jobba röven av mig för att få pengar. Men näääää för det är ju lika lätt för alla att få jobb som det var för honom... idiooooot! När han säger sånt har han verkligen inte alla hästar hemma ._. om han nu nånsin har det.



Ungefär såhär känns mitt liv just nu

Lite kul att jag sitter och hör folk prata om mig som "den gravida från hovmantorp" lite längre bort.
2011-02-16 @ 08:49:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0