studiedag <3

Älskade studiedagar då man slipper stressen med skolan! Imorgon blir det dock skolan extra tidigt eftersom att Kristina inte informerade om att vi fått läxa.... som dessutom ska läsas högt inför klassen.. yey ._.

Just nu har jag en bebis som för första gången kickar neråt, och det gör mig absolut ingenting, förutom att man inte känner lika mycket när den sparkar så jag oroar mig för att jag inte känner några rörelser. Fast jag ska kanske inte klaga, värre när man får för hårda kickar på blåsan kanske x)

Var med Nadiah på Dalbo idag och hade en trevlig fikastund med henne vilket va awsome så nu ska jag bara sitta och vänta på att pappa och May ska komma och eventuellt käka lite och sen hämta upp min kära bror så han kommer hem han med^^
Philips brorsa stannar dock tills imorgon, men det gör mig inte så mycket. Han stökar åtminstone inte ner som sin bror...

Tänk om man kanske skulle ta en stund och bara njuta av att ha ett rent, fint och väldoftande kök. Tror jag satsar på det faktiskt. Känns som ett bra val (:

Bebis i magen får ta och titta ut snart så jag slipper denna tunga magen ♥
2011-02-01 @ 19:29:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0