skola!

Eller... ja det är ju loooooov och imorgon bär det av! MEN, tills dess är det plugg som gäller. Idag har jag hunnit städa och handla och göra:
*En argumenterande text på svenska "för legalisering av dödsstraff"
*Svara på ca 20 samhällsfrågor som jag har till torsdagen efter lovet
*Fixa klart det sista på engelskaessän om David Lurie
*Sammanfatta sidorna om anatomi till naturkunskapen
*Engelskauppgifter till provet

Det som är kvar är:
*Läsa klart och skriva om "främlingen"
*Skriva lite på projektarbetet
*Skriva mina åsikter om Platons idéer (men tycker det är svårt att reflektera över filosofiska frågor så ska nog samtala lite med mor min om det eller nåt)

Packningen är klar, allt känns lugnt. Nu väntar England på oss:D
2011-02-18 @ 17:41:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0