längtar !

Älskar denna veckan !
Idag hade tjejerna på italienskan med sig fika och film så det blev inte mycket gjort, på engelskan gjorde vi nästan ingenting. Imorgon är det ultraljud och lyssna på den lilla som gäller♥ (sen glukosbelastning och tråk med men det kan man leva med). Onsdag är vanlig dag, torsdag är vanlig dag, sen är vi lediga på fredag! Sista föräldragruppen med (lite sorgligt nästan, men det finns inget som säger att man inte kan träffas ändå^^)
lördag åker vi till Floda och hälsar på lilla mamma och Roy en dag innan vi på söndag flyger till England!

Längtar, längtar, längtar, längtar! Ska kämpa med skolan så jag slipper ha med mig en enda bok dit. Det ska bli min och Philips vecka♥

Undra vad man ska göra nu... vi måste äta snart eftersom att jag bara får äta och dricka fram tills klockan åtta ikväll:( får äta nu sen blir det kanske biljard eller något (vill ju inte lägga mig för tidigt så jag sover bort hela alla hjärtans dag) På tal om alla hjärtans dag så är det 2 år sen jag och Philip var i Wales och piercade tungorna. Imorgon är det två hela år sen jag åkte hem och lämnade honom där på perrongen. Tror jag hellre drar mig till minnes dom bra dagarna.

Graviditeten börjar spela på mina strängar nu. Hade ont i ryggen idag, inte så jättefarligt men det känns lite vad man än gör ungefär. Därav anledningen till att jag badar minst en gång om dagen. Då slipper jag känna något alls. Inga sammandragningar idag heller (tror jag inte, det kan ju vara sammandragningar som jag uppfattar som att bebis rör sig bara). Har börjat få massa konstiga drömmar med. Dom har inte något med barn att göra utan det är allt ifrån att Philip är otrogen till såna mardrömmar som man hade när man var liten. Och Philip vaknar såklart inte fastän jag hela tiden vaknar av att jag gråter.... inte konstigt att jag är trött ._. får hoppas att det bara är en fas.

Förövrigt. Vad gör man åt det man är rädd för ska gå fel när man åker utomlands? I mitt fall är det nämligen en ganska dum sak egentligen. Jag kan verkligen inte spola toaletterna i england. Det blir hela tiden fel och jag fattar inte hur det kan bli det! Får be Philip visa så fort vi kommer fram så det inte blir några obekväma situationer.... xD eller... det lär det bli ändå eftersom att jag numera kissar dubbelt så ofta som vanligt. Tror att misslyckande är oundvikligt.... oh lord.
2011-02-14 @ 17:32:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Händelserik vecka! Kul när det händer saker.



För övrigt får man nog lära sig att spola på toaletterna ;) Är de så annorlunda mot här hemma? Har jag inte upplevt när jag varit där fast å andra sidan har jag bara bott på hotell och där är allt "som vanligt" :)



Lycka till tjejen

2011-02-15 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0