hux flux

så fick man en jättemage! Ingen liten och gullig utan en jättestor och jätterund (visst den har väl alltid legat över genomsnitt men det är inom normala gränser enligt sf-måttet^^)



23 jan



25 jan

Idag (4 feb) 28+5

tjocksmockbebis ligger det nog där inne! Bristningarna är inte så fina kanske.... vågar inte skriva något om dom blivit sämre/fortsatt vara likadana eftersom att jag tror på murphys lag om allts jävlighet!

Hade föräldragrupp idag igen, lika trevligt som alltid^^ Snack om faderskap, vad som förväntas av partner/den som är med under förlossningen, fika (som min duktiga man bakat), info om vad som händer "dagarna efter förlossning" och lite diskussionsfrågor (mammor för sig och pappor för sig)

......och snart är jag i v.30 (eller som jag tror så är jag redan det), det är galet om något!

Har börjat känna mig väldigt tung och blir lätt anfådd, men vad kan man förvänta sig när man går upp så mkt så snabbt:p I övrigt mår jag fortfarande som en prinsessa. Dom flesta "problem" jag har är inte så farliga som många andra känner. Mest är det lite halsbränna hit och dit (som försvinner direkt med gaviscon), svårt att ta sig ur sängen (måste rulla och hålla på då man är lite som en uppochner vänd sköldpadda på morgonen, lite rygg och höftont som inte är så farligt utan försvinner så fort jag får vila lite^^ alltså för att sammanfatta, jag mår oförskämt bra som gravid! Dock börjar jag bli lite trött på det... men det är mest för att man känner sig tung och otymplig, kan knappt vänta tills jag får börja gå ner i vikt! ^^

Bebis får gärna komma ut i början på påsklovet istället för i slutet på lovet så jag slipper gå runt med vikten jättelänge till x)
2011-02-04 @ 15:48:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0