football!

Bebis har varit lugn jättelänge nu, men jag har försökt att inte vara orolig, och så plötsligt idag har bebis haft en fotbollsmatch med sig själv i magen. Heeela dagen. Till och med Issa fick se och känna henne röra sig :P
Idag blir det städning, plugg, biljard och filmkväll med Basse och Ida. Trevlig lördag faktiskt även om det inte blev som väntat ^^
Känns som om skolan lugnat ner sig liiite.. just nu är det bara några småsaker som gäller:
*Lyssna på Disgrace på ljudbok
*Filosofiarbete
*Läsa lite naturkunskap
*Projektarbetet (har bara månaden ut på mig att skriva den största delen av arbetet så det ska kämpas på ordentligt!)


Mycket mindre än det varit innan! Riktigt skönt faktiskt (: Kanske borde börja nu istället för att blogga... men jag vill blogga mycket så bebis en dag kan se hur jag kämpade för henne och älskade henne redan innan hon föddes! Och så jag kan minnas allt som tänktes och hände under dom här månaderna
2011-02-05 @ 16:14:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det kommer en bok under veckan där ni båda kan fylla i lite sånt... Jag looovar att jag ska skicka den, för hoppningsvis i kväll så ni har den senast onsdag...



Puss på dig hjärtebarnet!

2011-02-07 @ 07:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0