Bebis och jag vi är goda vänner fastän mycket olika...

...Bebis vill leka jag vill sova, bebis gillar att slå mig jag får ont..
Nja så farligt är det kanske inte! Men har börjat få ångest över att jag har så dåliga matvanor X_x och igår va det något riktigt skumt som pågick i magen, hade asont! Kunde inte ens flytta mig längre in i sängen ._.
Men men ska inte klaga så mycket idag ;) sitter ganska bra här med magen blottad (ja eftersom att linnena inte passar längre så har jag inget val) och bebis sparkar lite lagom mycket ^^

Sen är det så att jag veeeeet att jag borde plugga.. men det är så mycket roligare att skriva önskelista/inköpslista till vad bebisen behöver och jag vill ha! Jag fyller ju trots allt snart 19 och efter det är det dags för babyshower!

Sitter också och kollar på inspiration för ett bebisrum och det finns så mycket fiiiint! ska önska mig det till babyshowern tror jag (A)
Jag hoppas verkligen att vi får lägenheten vi vill ha med! en fyra för 5300 i månaden (ca 2600/person och månad med andra ord) känns som en hyra man kan klara! Om allting bara går igenom den här gången så philip får byta med den lägenheten och jag säger upp min... HOPPAS!


Bara 44 skoldagar kvar nu! Gaaaalet skönt att tänka på det:D Ävne om dom här 44 dagarna gärna hade kunnat vara lite färre... xD Sen ska jag bara gå på lektioner jag vill och behöver hihi:D

Ne nu ska jag faktiskt plugga! Ska...plugga... och kaaanske kolla på lite mer vad jag vill ha till bebo när hon bestämemr sig för att komma ut
♥ 76 dagar till BF ♥

2011-02-06 @ 14:05:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

HIHIHIHIHIHIHII JAG SKITER I VAD DU VILL HA OCH BEHÖVER JAG KÖPER DE JAG TYCKER ÄR GULLIGT HIHIHIHIIHIHIHIH

2011-02-07 @ 10:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0