Äntligen fredag!

Vilket innebär naturkunskap och föräldragrupp i kombination för sista gången! Nästa fredag är jag nämligen leeeedig så då blir det bara föräldragrupp:D
Pappa kommer och hämtar mig på sjukhuset sen så jag hinner vila några timmar innan det bär av till casa di Lovisa då hon har sin födelsedagsfest. Får väl se lite hur det går... x) om jag lyckas somna nån timme i eftermiddag så kan det säkert vara jättekul^^ Men när man är lite öm och mör i kroppen och dessutom rund som en boll så hoppas jag folk har överseende med att det inte blir fest till längre än klockan 11^^

20 minuter kvar tills lektionen börjar, va fan ska man hitta på? Datorn vägrar öppna dokumentet jag skulle jobba på "för det va i fel format" screw the PC nu sätter jag mig och äter russin!
2011-02-11 @ 07:42:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0