7/2

Skola igen, woho! Eller nja kanske inte så jäkla kul när man uppenbarligen har någon föreläsning som är schemabrytande under håltimmen. Har i alla fall lyckats skriva ihop en halv sida om lobotomi och beslutat lite andra saker om projektarbetet. Får väl ta och mejla Gunnel med och se vad hon säger. Imorgon blir det engelska-diskussion om Disgrace (som jag med andra ord måste läsa klart i eftermiddag) Men det är lugnt... bara jag slipper ännu en sak så är jag nöjd x)

Hoppas Ewe kommer snart så vi kan äääääta... är hungrig som ett as atm, två mackor till frukost mättade inte jättelänge och Philip har mitt bankkort med sig till skolan så kan inte handla nåt heller.. aja inget slösande på pengarna i alla fall! Lovely...

Ne nu ska jag se till att hitta Ewe, need fooood...  !

2011-02-07 @ 10:47:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0