ensam hemma

För första gången sedan Melanie föddes ska jag vara utan henne en hel helg. Philip tog med både henne och Issy och åkte till Trollhättan för ett par timmar sedan. Känns ganska okej nu. Det var svårt att åka ifrån stationen och jag fick impuls att springa tillbaka och pussa på henne lite mer. Och just idag med när hon har  varit jättemysig och sagt mamma hela dagen. Kommer sakna henne men det ska bli skönt att få sova ut och göra iordning här hemma utan att behöva göra något annat än att fokusera på mig själv och lägenheten.

Ikväll blir det en lång dusch med ansiktsmask, hårinpackning och all övrig grooming som behövs ibland. Allt som prioriteras bort när man har en liten älskling hemma.

Nu tar top model över min uppmärksamhet så det kanske är dags att sluta skriva. Ciao
2011-12-02 @ 19:27:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0