5 december

amanda om tomte:
söt tomte må jag säga! tycker jag skådar ett nytt sår i pannan, har damen börjat öva på att gå eller? :)


Jadu Amanda det är faktiskt lite sanning i det, hon har vandrat runt bordet och hållt på som vanligt (nu har hon även fått en tidig julklapp från sin farmor i form av en liten gåleksak så det går förhoppningsvis ännu mer framåt) :P


Hon går även runt och försöker käka allt hon kommer åt, till och med värre än innan. Hittade henne med en hel clementin och hon hade ätit bort en bit av skalet som vi fick bända ur munnen på henne och nötter har hon försökt sno osv x) Eftersom att Philip var borta i helgen (vilket förövrigt gick jättebra för oss båda!^^) så har jag hunnit både städa och pynta lägenheten. Allt (utom gästrummet) är klart. Hann inte putsta fönstrena då den superfina snön valde att komma igår. Idag är det en massa snö ute, hela morgonen har det snöat. Och eftersom att det är första snön så är det bara vitt och fint. Inget slask :) Men julgodis, lussekatter och pepparkakshus har gjorts och jag är jättenöjd med mig själv. Sena kvällar och långa sovmornar har inte suttit helt fel^^ Film och kinamat med jenka var inte fel det heller ;)

Veckan bjuder på mycket jobb så jag är inte säker på hur mycket jag kommer skriva... ska jobba alla dagar utom fredag i princip. Betyder att man till och med kan köpa lite julklappar i slutet av veckan :)

Senare idag ska jag ut på långpromenad hade jag tänkt. Ska köpa såna dobbar eller vad det är som jag kan ha på löparskorna när jag är ute om dagarna.
Bäst att avsluta innan Mellisen vaknar igen. ^^

2011-12-05 @ 09:50:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0