15/12

Först och främst fyller min kära bror år idag, får se till och köpa nåt till imorgon x)


För tillfället känner jag att att viljestyrkan får kämpa ordentligt. Är godissugen och jag har godis i köket men jag borde inte äta. Jag SKA INTE äta det. Blir så sur på godissuget som finns där så ofta. Men nej jag ska inte förstöra allt. Jag har varit ute och gått lääänge varje dag och dragit ner på socker och portioner och ändå har jag inte gått ner mer än 2 kg. Suuuurt. Aja jag får fortsätta, inte mycket mer än så att göra. Försöka lite till går ju alltid? Men då tror jag inte att jag kommer hålla det. Det måste vara lätt och kännas bra annars kommer jag hinna lägga ner innan  året ens är slut.

Sista jobbdagen för året idag med. Lååång dag men det ska bli skönt att få lite ledigt och köpa julklappar osv. Dags att börja nu kanske. Kanske inte. Önskelista kommer snart med ^^
2011-12-15 @ 10:34:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman.



Jag vet precis hur det är när den där lille onde sitter på axeln och bara vill förstöra. Jag vet också att om man står emot blir man så nedrans stolt över sig själv och glad att man klarade det. Som du säger det ska vara enkelt annars är det inte kul och man trillar dit. Några tips dock: Ta en ruta så mörk choklad du bara kan. Ät en piggelin - inte många kalorier där inte. Ta en frukt.



Lycka till älsklingstjejen! Längtar till vi ses...

2011-12-15 @ 16:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0