12/12

Melanie har sovit nu i säkert två timmar. Men det är förståeligt, hon har haft en dålig natt så nu får hon ta igen sig lite stackarn. Jag mår så mycket bättre av att vara ute och gå lite mer om dagarna. Får se om det blir en promenad till med Livia ikväll, beror helt på om det blir tidig kväll. Hoppas på det. Just nu sitter jag och kollar på nåt avstnitt av Teen mom där dom diskuterar vad som varit bra och dåligt. Det tydliga budskapet att det är jobbigt med barn är inte det minsta påtagligt.

Har suttit i säkert tio minuter nu och har fortfarande inte kommit på något mer att skriva... ointressant liv? Guess so! Jag har änsålänge inte städat något idag och jag känner verkligen inte för att göra det heller! Usch, Philip och Gabbe får städa i eftermiddag istället. Absolut inga intressanta saker att skriva och jag har inte bloggat på hur länge? Äh sånt är livet ibland!
2011-12-12 @ 13:39:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jisses va jag längtar efter er alla.. Krama Erik från mig är du snäll...



Puss och kram!

2011-12-13 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0