inlines

Har varit ute och sprungit med Issy några dagar i sträck nu, men eftersom att Erik ska ha henne från och med lunchtid så tänkte jag ta en runda med henne på inlinesen. Hon har gått så fint i kopplet det senaste så det ska nog inte vara några problem^^  Så får hon en ordentlig runda så slipper Erik det idag i alla fall:P
Melanie har suttit halva morgonen och skrattat åt gigglebellies x) Hahaha alla låtarna fastnar i huvudet på alla oss vuxna, så Philip lyssnar nästan frivilligt nu:p Resten av förmiddagen får hon sitta i stolen och ligga på golvet och skratta åt mig när jag sjunger eller nåt för jag måste packa det sista och städa undan lite innan vi drar upp till Göteborg! Så ska ägna mig åt det innan Melanie blir alldeles för uttråkad. Hittade förövrigt en leopardmönstrad bebispyjamas på Lindex igår som jag såååå ville ha! Men ska ju shoppa i England så vill inte handla upp alla pengar redan nu x( Återkommer snart!
2011-08-12 @ 09:12:51 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0