home alone

Har  varit ensam hemma nu med Issy och Melanie sen i onsdags och det har inte varit helt uppskattat ._. Melanie har gnällt en hel del och det har krockat med att jag måste ut med hunden flera gånger om dagen. Jag kan erkänna att jag inte är helt van vid att vara ensam och hantera både barn och hund samtidigt som man ska lyckas hålla ordning hemma (städa, tvätta, diska, hänga tvätt, plocka undan och torka av ytor hela dagarna), och det hjälper inte direkt att Melanie har haft sin första dåliga natt... men natten till idag sov hon bra, dock fick jag snällt kliva upp vid halv sju för då va det inte kul att ligga och kolla i taket längre x(
Som tur är har jag fått lite sällskap och lite hjälp av mina kära bror som kom förbi igår och en pyttestund idag (:
Snart är det sängen som gäller känner jag, fastän klockan inte ens är 8 än X_x men om jag ska orka ta mig upp lika tidigt imorgon som jag fick göra idag och dessutom ha energin till att gå på Karl-oskar dagarna så borde jag verkligen lägga mig... ska bara köra en omgång DXball och ta en snabbdusch först... kanske till och med raka benen om inte lillfröken hinner vakna! LYX kallas det:D
2011-08-05 @ 19:52:27 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0