flippat

Min mobil har totalt flippat.. den stänger av sig själv, skickar inte iväg sms till vissa personer, kan inte alltid ta emot samtal och nu är vissa figurer uppochner?! Ska be mamma lämna tillbaka den för den funkar inte det minsta:S
Har haft en trevlig dag på stan idag med fru Nadiah och nu inväntas finbesök från Issa! Egentligen skulle jag vilja få ordning på lägenheten men det kan väl vänta ett tag till antar jag x) Har kommit en bit påväg i alla fall! Får väl slänga in en bild på tvdelen av vardagsrummet så man kan få en bild över hur det ser ut^^
Har inte mycket att rapportera gällande lillskiten, hon har varit relativt glad och lycklig idag så det har varit skönt ^^ och eftersom det inte hänt så mycket det senaste så slänger jag in några bilder på mitt lilla liv. Återkommer när jag har tid över:D
Thailändsk folkdräkt
Bakplåtspapper♥
2011-08-31 @ 15:02:46 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

fått in dendär bokhyllsgrejen som du pratade om att du ville ha? :)

2011-09-01 @ 18:04:39
Postat av: Anonym

Haha det gör William med ibland men oftast öppnar han sin mun som en tok när det är banangröt :o

Söt tjej <3

2011-09-03 @ 18:59:05
Postat av: Angelika - mamma till William

Glömde visst namnet ;)

2011-09-03 @ 18:59:58
URL: http://kotek23.blogspot.com
Postat av: Mamma

Jisses va söt hon var i folkdräkten :)

2011-09-07 @ 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0